Ilmoittaudu mukaan: MyyntiKollektiivin Aamupalsu 12.11.2025: Agenda: Yhteinen liidi, eri määritelmät myynnillä ja markkinoinnilla – miksi näin käy ja mitä sille voi tehdä?

November 3, 2025

Keskiviikkona 12.11.2025 Aamupalsussa mukana Tomi Lindholm (Hubit), Hanna Soisalo (KONE Global Marketing) ja Henry Liukko-Sipi (Nexetic)

“Ei nää liidit oo tarpeeks hyviä!” Terkuin, myynti

“Me on tuotettu kyllä liidejä, muttei myynti klousaa niitä!” Terkuin, markkinointi

Kuulostaako tutulta?

Markkinoinnilla on usein tavoite: Tuottaa liidejä myynnille. Harmittavan harvoin on kuitenkaan määritelty yhteistä kieltä, ja sovittu tarkasti mitä liidi oikeasti tarkoittaa. 

Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa myynti ja markkinointi saapuvat samaan pöytään, kun keskustelemaan saapuu Henry Liukko-Sipi (Nexetic), Hanna Soisalo (KONE Global Marketing) ja Tomi Lindholm (Hubit).

Puolituntisen aikana keskustellaan ainakin näistä teemoista: 

  • Mitä liidi oikeastaan tarkoittaa juuri sinulle, kollegallesi tai eri tiimeille?
  • Miten liidin toimii yhteistyötä rakentavana siltana?
  • Millainen yhteinen kieli ja väline markkinoinnin ja myynnin välillä tarvitaan, jotta liidistä tulee kehittämisen työkalu, ei vain mittari?
  • Ovatko ongelmat erilaisia eri kokoluokan tai eri toimialan yrityksissä?

Saat keskustelusta vähintään kolme konkreettista ajatusta, joiden avulla voit kehittää, tuottaa ja hyödyntää liidejä. Tämä lähetys sopii erityisen hyvin sinulle joka työskentelet myynnin tai markkinoinnin parissa tai johdat tiimejä.

Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>

---------------

Mikä on Aamupalsu?

MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.

MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa on pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.

Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!