Aamupalsussa mukana Jaani Lahtinen ja Antti Kuukkanen (Suomen Asiakastieto).
Tässä Aamupalsussa puhutaan oman asiakasdatan rikastamisen hyödyistä B2C-myynnissä.
Aamupalsun vieraat Jaani Lahtinen ja Antti Kuukkanen (Suomen Asiakastieto) kiteyttävät aamun agendan yhteen lauseeseen: “Jos ymmärrät, millaiset asiakkaat tuovat myyntiä, on helpompi tämän tiedon kautta löytää myös lisää samankaltaista asiakaskuntaa.” Ja kukapa ei haluaisi saada tehtyä enemmän myyntiä?
Kun asiakasdataa on runsaasti, on tärkeää erottaa luotettava ja myyntiä hyödyttävä tieto, ja työskennellä sen parissa systemaattisesti. Olemassa olevan asiakastiedon rikastaminen ulkopuolisella datalla parantaa potentiaalisten asiakkaiden profilointia ja myynnin ennakoitavuutta, mikä on hyödyllistä sekä myyjille että myyntijohdolle.
Puolituntisen aikana saatkin vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
Tämä Aamupalsu on sinulle, joka teet tai johdat myyntiä erityisesti kuluttajabisneksessä, ja haluat saada olemassa olevasta datasta parhaan mahdollisen hyödyn myyntityön tueksi.
---------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa on pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.